Glavni pristop k sodelovanju v projektu E365 je bil ustvariti platformo in izobraževalni program, ki temelji na potrebah posameznikov, ki se želijo izobraževati, vendar pa imajo omejene možnosti in se počutijo socialno in ekonomsko izključeni.
Vsi udeleženci, vključeni v proces projekta, so bili obravnavani z enakimi možnostmi; omogočili smo jim prostor za usposabljanje, tehnično pomoč, tehnično opremo in jih vodili skozi usposabljanje, da so se počutili udobno in podprto.
Vsi, ki so se strinjali s sodelovanjem z nami, so bili deležni izziva, da poskusijo nekaj novega in drugačnega. Na pravi način so se počutili podprte in vodene, zaradi česar so se želeli naučiti še več in pridobiti dodatno digitalno pismenost. Naša glavna skrb je bila zagotoviti, da bodo dosledni in da bodo nadaljevali s sodelovanjem.
Naša organizacija dela z odraslimi, ki so brezposelni in iščejo nove priložnosti, zato smo jih vključili v testno fazo projekta. Večina udeležencev je imela računalniško opremo ali druge digitalne naprave doma, vendar pa so nekateri še vedno uporabljali našo pisarniško opremo, da bi dobili ustrezno tehnično pomoč in boljšo podporo. Vsi udeleženi so imeli dovolj digitalne pismenosti, da so lahko samostojno »brskali« po platformi in večinoma sami izvajali naloge. Z naše strani smo redno preverjali napredek in jim nudili pomoč, ko je bilo to potrebno.
V obeh fazah testiranja smo izbrali udeležence, vključene v program brezposelnosti, z omejenimi socialnimi in ekonomskimi razmerami. Z njimi smo se povezali prek zavoda za zaposlovanje v Mariboru. V prvi fazi smo izbrali pet udeležencev, ki so bili brezposelni več kot eno leto, v drugi fazi testiranja smo izbrali štiri udeležence, ki so bili brezposelni, in pet z začasno zaposlitvijo.
Ovire, s katerimi so se soočali, so bile predvsem znotraj platforme. Priskrbeli smo jim pisna navodila in vsakega posameznika vodili skozi nejasno vsebino in pregled profila, ki so ga ustravili za sodelovanje pri projektu.
This process helped us realize where we needed to improve and correct certain content to create the best possible way of learning and clarity.
Celoten proces nam je pomagal ugotoviti, kje moramo izboljšati in popraviti določeno vsebino, da smo lahko ustvarili najboljši možni način učenja in pridobivanja jasnega znanja.
Naša izkušnja z udeleženci je bila zelo pozitivna in koristna.