Na kakšen način mi je sodelovnaje pri projektu E365 predstavljal izziv in je imel name pozitiven vpliv
Igor Borovnik Metulj, društvo Podravje, so.p.
Pri ustvarjanju projekta E365 sem imel priložnost sodelovati v razvojni fazi kadar se je izvajalo prevajanje in testiranje izdelka.
V času testne faze projekta sem prav tako pomagal drugim udeležencem, ki so potrebovali dodatno izobraževanje in pomoč pri reševanju izzivov.
V sodelovanju sem tudi sam opravil vse izzive, ki so mi p omagali pridobiti drugačen pogled ne samo na podjetništvo, temveč tudi na splošno produktivnost vsakdanjega življenja in boljši nadzor nad lastnimi financami.
Moje izkušnje z udeleženci pri testni fazi so zelo pozitivne, saj so vsi bili navdušeni nad proj ektom. Podjetniški nasveti, ki sem jih ponujal so dali udeležencem smernice, kako bolje upravljati s svojimi financami ter kako bolje organizirati svoj čas za posel in osebne interese.
Med drugim, me je projekt spodbudil, da sem se osredotočil na aktivnost i, ki prispevajo k produktivnejšemu razmišljanju. Projekt me je usmerjal in vodil, da sem se naučil organizirati svoj čas bolj produktivno, saj sedaj porabim manj časa za določena opravila, kar mi omogoča, da imam več časa za svoje hobije in družino.
S so delujočimi smo se strinjali, da bi projekt z veseljem priporočili tudi drugim.

Mogoče bi vas zanimalo tudi ...

  • 24. januarja, 2023

    Vstopamo v zadnjo fazo projekta

    S projektom Time4IT, katerega namen je vključevanje varnosti in zdravja pri delu v izobraževanje, smo v novo leto štartali s ponovnim popotovanjem v Litvo. Prejšnji [...]

  • 19. avgusta, 2022

    Influence by Cecilia.

    How Erasmus project influenced me and how it challenged me to grow and build betterconnections? Organization: BCI Maribor, so.p.Participant: Cecilia GentiliI’m an Italian high school [...]

  • 30. junija, 2022

    Udeleženci z omejenimi možnostmi

    Glavni pristop k sodelovanju v projektu E365 je bil ustvariti platformo in izobraževalni program, ki temelji na potrebah posameznikov, ki se želijo izobraževati, vendar pa [...]