Projekt Time4IT se kmalu zaključuje in smo zelo ponosni na dosežke, ki smo jih razvili skupaj z našimi partnerji iz Litve, Latvije in Španije.
Pred zaključkom vsakega projekta se radi ozremo nazaj, da ocenimo in naredimo celoten pregled našega dela. Tako se tudi še močneje zavedamo, da vse kar smo ustvarili ne bi bilo mogoče brez sodelovanja z našimi lokalnimi partnerji, ki so nam odprli vrata do svojih poslovnih prostorov ter dali prosto pot pri ustvarjanju virtualne realnosti.

Pri ustvarjanju virtualnih okolij smo bili primorani poiskati podporo in pomoč pri lokalnih podjetjih in poslovnežih, saj smo potrebovali virtualne prostore na področju zdravstva, lepotne industrije, proizvodnje hrane in pijače, logistike in socialnega dela.
Pri vseh partnerjih smo zabeležili odlično sodelovanje, saj so želeli s pridobivanjem gradiva in vsebine pokazati odporo namenu celotnega projekta.

Prostovoljnost in vključenost sodelujočih (iz Maribora) smo pridobili od:

  • zobozdravstvenega doma v centru mesta,
  • zasebnega centra medicinske pedikure na Teznu,
  • frizerskega salona na Pobrežju,
  • skladišča gum na Tržaški,
  • zdravstvenega doma na Taboru,
  • alternativnega medicinskega centra v Radvanju,
  • glavne bolnišnice (slikanje reševalnega avtomobila),
  • pekarne Hiša kruha v centru mesta in
  • živinorejske kmetije Hecl na Dravskem polju.

Brez podpore lokalnih partnerjev in njihove volje k sodelovanju razvoja izobraževalnega programa o varnosti in zdravja pri delu, ne bi bilo mogoče izpeljati celotnega projekta, zato smo za njihovo vključenost pripravili certifikate, ki so jih prejeli kot zahvala in želja, da v bodoče še naprej razvijamo dobre odnose.

Razvoj 75 virtualnih okolij in 225 podkategorij smo zaključili v letu 2022, kar pomeni, da je naše sodelovanje s partnerji potekalo več kot dve leti. Prav tako so nam lokalni partnerji in ostali udeleženci pomagali pridobiti rezultate testne faze IO1 in IO2, ki so nas vodile do novih smernic, kako izboljšati ustvarjeno vsebino in izgled virtualnih okolij.
Odziv lokalnih parterjev je bil velik pokazatelj, da je projekt pripravljen v koristne namene, saj je večina sodelujočih pokazala pripravljenost za uporabo projektnih vsebin v prihodnosti ter so se strinjali, da jim izobraževanje pomaga pri pridobivanju znanja o varnosti in zdravju pri delu.

Kot zaključek projekta pripravljamo v mesecu marcu dogodek v obliki spletnega seminarja, kjer se bodo sodelujoči lahko v živo vključili v projekt Time4IT ter pridobili praktično usposabljanje in vso dodatno znanje, ki jih zanima na njihovem področju in izdelavi virtualnih okolij.

S podporo programa ERASMUS+ vključujemo varnost in zdravje pri delu v izobraževanje s pomočjo učnih vsebin preko virtualnih prostorov, ki temeljijo na možnosti, da udeleženci na učinkovit način pridobijo številne pomembne prvoosebne izkušnje za praktično učenje preko spleta.
Prizadevali smo si ustvariti napredno in kvalitetno učno platformo, katero bodo uporabljali vsi, ki želijo pridobiti dodatna znanja, saj lahko vse poteka direktno iz lastnega doma oziroma kjerkoli se udeleženci trenutno nahajajo.

Za več informacij o našem delu nam lahko sledite na FB strani in spletni strani BCI.
Za več informacij o projektu obiščite spletno stran Time4IT.

Veselimo se ustvarjanja za vas in se vam zahvaljujemo, da ste del naše čudovite izkušnje.

Mogoče bi vas zanimalo tudi ...

  • 28. aprila, 2023

    USPEŠNO NAPREJ

    Danes je zadnji dan našega čudovitega ustvarjalnega potovanja projekta Time4IT. Zahvaljujemo se našim odličnim partnerjem iz Latvije, Litve in Španije za uspešno zaključeno delo ter [...]

  • 20. aprila, 2023

    Dostopnost do vsebine in izobraževanja

    Pri projektu Time4IT, kjer smo ustvarili izobraževalna virtualna okolja za vključevanje varnosti in zdravja pri delu, smo s spletnim seminarjem stopili z zaključno fazo našega [...]

  • 7. aprila, 2023

    Zaključno srečanje s partnerji v Mariboru

    Projekt Time4IT, katerega namen je vključevanje varnosti in zdravja pri delu v izobraževanje, se zaključuje, zato želimo zabeležiti uspešno delo in trud, ki smo ga [...]